S tímto nástrojem evidujete a spravujete veškeré potřebné personální údaje o osobách v pracovněprávních vztazích.
Přehledná evidence Organizační schéma a systemizace Evidence souhlasů Řízení workflow Časová platnost Hodnocení Tuzemské a zahraniční pracovní cesty Vzdělávání Benefity Nábory
Tyto evidence umožňují definovat požadovaný druh, termín splnění a případnou periodu opakování dané akce. Konkrétní požadavky jsou následně porovnávány s evidencemi Záznamů (např. absolvovaná zdravotní prohlídka). Výsledkem je informace o splnění/nesplnění daného požadavku. Informován je zaměstnanec, manažer, personalista, případně další pověřená osoba (prostřednictvím webové samoobsluhy, sestav a tzv. nástěnky).
Strukturovaný přehled:
V rámci organizační struktury definujete nadřízenost pracovních míst vůči organizačním jednotkám nebo jiným pracovním místům. Nadřízenost nastavíte prostřednictvím tzv. kompetencí (má pravomoc schvalovat přesčas, dovolenou apod.), které jsou využívány pro řízení interních procesů společnosti (schvalovací workflow).
Změny provedené v organizační struktuře jsou evidovány včetně kompletní historie a kdykoliv je možné se přenést do historického období s odpovídajícím náhledem na dané schéma. Systém umožňuje modelování organizační sktruktury do budoucna (např. pro účely plánování, změn firemní strategie apod.).
Systém hodnocení je široce konfigurovatelný podle vašich potřeb. Hodnocení provádíte přímo ve webové samoobsluze.
V rámci hodnocení si nastavíte:
Výsledky hodnocení mohou být využity jako zdroj dat pro další vnitropodnikové procesy (např. rozdělení odměn, definice vzdělávacích potřeb).
Kompletní správa a evidence tuzemských a zahraničních pracovních cest zaměstnanců. Schvalování návrhů, zpráv a vyúčtování služebních cest jednoduše ve webové samoobsluze nebo v mobilu. Náhrady se generují vždy v souladu s platnou legislativou nebo firemními pravidly. Vyúčtování náhrad a nákladů se automaticky promítá do mezd a účetního systému.
Možnost čerpat mimoplatové benefity dnes nabízí téměř každý zaměstnavatel. Evidence benefitů vždy vychází z konkrétních požadavků zákazníka a lze ji napojit i na stávající systém firemní „cafeterie".
Systém vás provede kompletním náborovým procesem od vypsání nové pracovní pozice až po uzavření pracovní smlouvy. Máte přehledně všechny interní a externí uchazeče, hodnotitelé nezmeškají žádný pohovor a poznámky o uchazečích mohou sdílet online.
Napište nám a my se vám ozveme.