OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, s kterým obsloužíte každého zaměstnance. Samoobsluha hlídá interní pravidla a umožňuje převést část agend přímo na vedoucí týmů nebo jejich podřízené. V každodenní práci všichni ocení průběžná upozornění, kontrolu důležitých termínů a plnění vybraných úkolů.
Napište námPrůběžná kontrola
Na pár kliknutí
Ihned v obraze
Systém pomáhá dodržovat legislativu také v oblasti docházky a BOZP
Objednávání jídel, žádost o dovolenou nebo výplatní lístek – vše online
Mzdy nechte na nás. Zpracujeme pro Vás mzdy na zakázku, dle aktuálně platných daňových a pracovněprávních předpisů. Zajistíme pohodlí a úspory při výpočtech, odbornost a zkušenosti v problematice, a zároveň vše přizpůsobíme Vašim požadavkům.
OKbase vyladili do detailu účetní. Systém za vás hlídá vstupy z docházky a personalistiky. Aktuální legislativa se v systému projeví ještě před první uzávěrkou. Případné opravy do minulosti se automaticky zúčtují v aktuálním období.
Napište námVšechno funguje nad jednotnou databází. U uživatelů nemusíte nic instalovat a přihlášení probíhá pomocí SSO. Kromě rolí, práv a uživatelských skupin, můžete využít i funkci integrovaného auditu.
Napište námJako manager oceníte nepřetržitý přístup do OKbase nejen z počítače, ale i z vašeho mobilního telefonu. Kdykoliv tak můžete jednoduše plánovat služební cesty, schvalovat dovolené nebo uzavírat docházku. Nebudete se zdržovat administrativou a zbyde vám čas na další práci.
Napište námMzdy nechte na nás. Zpracujeme pro Vás mzdy na zakázku, dle aktuálně platných daňových a pracovněprávních předpisů. Zajistíme pohodlí a úspory při výpočtech, odbornost a zkušenosti v problematice, a zároveň vše přizpůsobíme Vašim požadavkům.
Napište nám a my se vám ozveme.