Stravování
Unikátní stravovací systém pro firmy
Lunchdrive šetří čas i finance jak firmám a jejich dodavatelům, tak i samotným strávníkům, protože všichni mohou kdykoliv přistupovat k objednávkám v jednoduchém a přehledném prostředí aplikace. Je připravený k okamžitému použití, stačí nahodit jídelníček, nastavit pravidla objednávání a synchronizovat uživatele.
Naprosto bezchybně a přehledně řeší všechny rutinní úkoly i náročnější datové operace v procesu objednávání jídel, a to od začátku až do konce. Plynulý chod objednávání a rychlého odbavení jídel zaměstnanců (včetně možnosti doobjednání na místě či ručního výdeje) zajišťují terminály pomocí RFID a NFC čipů, čárových i QR kódů.
Umožňuje velkou variabilita nastavení. Nabízí obrovské množství automatizací, přehledů, reportů, uživatelských rolí, napojení na více dodavatelů, neomezený počet výdejen, stejně jako nadstandardní moduly jako burza jídel a reportovací centrum. Samozřejmostí je uživatelská přívětivost s intuitivním ovládáním, otevřená API komunikace i možnost vytvoření vlastní aplikace v brandu klienta pro náročné klienty.
Lunchdrive roste raketovým tempem. Každý měsíc odbaví více než 180 000 objednávek a každé firmě ušetří přes 20 pracovních hodin měsíčně. Usnadňuje život tisícům zaměstnanců velkých i menších firem po celé České republice i na Slovensku, ať už mají 50 či 1000 zaměstnanců.
Cílem Lunchdrive je být leader na trhu závodního stravování. Nic víc, nic míň.
Co je Lunchdrive?
Stravovací systém Lunchdrive vznikl v roce 2013 jako jedno z prvních cloudových řešení objednávkového a stravovacího systému na českém trhu.
Patří do portfolia vývojové společnosti Trueapps Tomáše Hnilici.
Nejprve pokrýval vlastní potřebu vývojářů mít na každý den oběd na stole bez neustálého hledání restaurace. Časem se ale objevily další a další požadavky a systém byl obohacen o terminálová řešení, používané velkými i malými firmami s vlastními čipy, synchronizací s docházkou, výdejními automaty, správou identit, online platbami a fakturačním systémem.
Za 10 let své existence se aplikace rozrostla o 382 nových funkcionalit, odbavila více než 50 milionů jídel v hodnotě přes 527,34 milionů korun.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.