Zahoďte papíry!
Digitalizace HR procesů vám uvolní ruce.
Daně, hodnocení, vzdělávání, žádanky o dovolené, služební cesty… Vše zvládnete elektronicky a automatizovaně. Podpoříme všechny vaše HR procesy a poskytneme vám nástroje, které se budou vašim zaměstnancům líbit.
Už nemusíte přepínat z jednoho systému do druhého.
V OKbase obsloužíte docházku, mzdy, personalistiku, sestavy a reporty, stravování a k tomu můžete mít integrované i ty nejlepší aplikace z oblasti vzdělávání, benefitů a přístupových systémů.
Hlídání termínů, správné podklady k výplatám, žádné chyby v docházce, automatické přepočítávání zpět do minulosti…
Vývoj legislativy sledujeme za vás. Ať máte zaměstnanců 100 nebo 10 000, můžete se plně spolehnout, že v OKbase budete mít implementovaná i ta nejnovější nařízení a vyhlášky s dopadem na každou situaci, která u vás může nastat.
Plánujte směny s pomocí umělé inteligence (AI) a co nejvíc zapojte své zaměstnance.
OKbase za vás naplánuje směny efektivně a automaticky podle kapacit, zpřístupní vám burzu směn a zároveň pomůže hlídat plnění zákonných podmínek.
Přes 100 našich specialistů, vývojářů, konzultantů a pracovníků podpory pracuje pro vás.
Očekávejte špičkové služby > bezchybný provoz, nepřetržitý technologický rozvoj, proškolení, efektivní řešení vašich požadavků a živého člověka na konci drátu.
Pokud byste potřebovali mzdy outsourcovat, obraťte se na nás.
Českou legislativu i její překotné změny máme v malíku. Zpracování mezd jde dělat i bez zbytečných papírů, přesvědčte se sami.
OKbase využívají přední české i nadnárodní společnosti.
Přes 300 velkých implementací pro nás znamená péči o téměř 250 tisíc zaměstnanců.
Napište nám, co potřebujete vyřešit. Ozveme se vám zpět.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Od 1990
vyrábíme v OKsystemu programy
15+ let
vyvíjíme OKbase
100+
specialistů k vašim službám: vývojáři, konzultanti a hotline
300+
velkých implementací
250 000+
uživatelů v ČR a SR