O nás

Dlouhodobé vztahy se zákazníky jsou pro nás prioritou. Systémy, které vyvíjíme, jsou moderní, spolehlivé a bezpečné. Usnadní vám každodenní práci. Počítejte s námi.

OKbase je vlajkovou lodí mezi produkty OKsystemu. Programy pro vás vyrábíme už od roku 1990.

Ke 30. narozeninám firmy jsme si nadělili toto video:

OKsystem logo

Více o OKsystem a dalších produktech na oksystem.cz.

oksystem.cz

česká
softwarová společnost
s mezinárodní působností

32
let na trhu

700 mil. Kč
roční obrat

5 poboček
Praha • Brno • Ostrava
New York • Kuala Lumpur

400+
zaměstnanců

Historie OKbase

Málokdo má tolik zkušeností na českém trhu s počítáním mezd a českou legislativou jako my.

Začalo to po roce 1990 informačními systémy pro úřady práce. Následoval program OKmzdy pro zpracování mzdové agendy. Pro svoji jednoduchost, stabilitu, efektivitu a příznivou cenu má stále několik set věrných a spokojených zákazníků, od osob samostatně výdělečně činných, přes malé a střední zaměstnavatele až po účetní agentury.

V roce 2008 jsme uvedli na trh systém OKbase, protože bylo potřeba podstatně rozšířit funkce a dát nástroj do ruky i zaměstnancům. Vycházel z programu, který jsme už v OKsystemu několik let sami používali pro evidenci a plánování docházky. Za 15 let provozu a implementace v různých typech společností jsme funkce, technické zázemí i vzhled mnohokrát proměnili. Troufáme si tvrdit, že OKbase je a bude svým rozsahem funkcí a kvalitou služeb špičkou na trhu podobných řešení.

Historie OKbase

Jak roste OKbase

Kdo stojí za OKbase

Aktuálně se o rozvoj systému a poskytování služeb technické podpory stará více než 100 specialistů na pobočkách v Praze, Brně a Ostravě. Společnost OKsystem může navíc využít potenciál všech 400 zaměstnanců.

100+

specialistů k vašim službám

Vývoj

UX/UI

Implementace

Hotline

Obchod

Marketing

Jak hodnotí naši zákazníci službu technické podpory?

Vojtěch Klimeš

Řízení celého produktu má na starosti Vojtěch Klimeš, který už 15 let technicky a obsahově rozvíjí „bejzku“ pro personalisty a mzdové účetní tak, aby byla vždy o krok před ostatními. Jeho vývojové týmy si pohrávají s umělou inteligencí a už ji úspěšně zapojili do prvních procesů (například v plánování směn).

„Nejvíc paperless dokument je ten, který vůbec nevznikne.“

Vojtěch Klimeš
ředitel OKbase, OKsystem a.s.

Buďte HR budoucnosti

„S OKbase posunete své HR dopředu, ať s jednotlivými moduly nebo s uceleným řešením zahrnujícím i další integrované aplikace pro zálohy mezd, digitální podpisy, vzdělávání, přístupové systémy a další. Budete mít vše na jednom místě a snadno se zvládnete postarat o personální řízení stovky zaměstnanců v jedné lokalitě i o několik tisícovek lidí po celé republice,“ vysvětluje Vojtěch Klimeš.

„Podpoříme vaše HR procesy a plány být více paperless, nebudete už sami řešit legislativu nebo správnost zpracování mezd. Při rozsáhlosti funkcí OKbase zachováváme příjemné uživatelské prostředí pro HR, vedoucí i zaměstnance, kteří mohou v různých rolích používat systém na počítači i mobilu odkudkoliv a šetřit si vzájemně čas. Směny naplánujete efektivně podle kapacit a s pomocí AI na jedno kliknutí. Zaměstnancům nabídnete mobilní aplikaci s burzou směn a usnadníte tím vedoucím komplikovanou operativu. Zkrátka budete HR budoucnosti,“ uzavírá Vojta.

Zaujala vás OKbase?
Chcete se dozvědět více?

Napište nám, co potřebujete vyřešit. Ozveme se vám zpět.






Informace o zpracování osobních údajů.
Položky označené * prosím vyplňte.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.