O nás

Děláme vše pro to, aby naše informační systémy byly užitečné, nápadité, spolehlivé a bezpečné. OKbase je primárně nástrojem, který sdílejí HR specialisté a mzdové účetní s manažery i zaměstnanci, aby jim efektivně poskytli svoje služby.

Napište nám

Je jedno, zda uživatel přistupuje k systému prostřednictvím webové samoobsluhy nebo v mobilního zařízení. Zaměstnanci a vedoucí pracovníci mohou v  domova i  na cestě odkudkoli řešit docházku, žádost a schválení dovolené a služebních cest, přesčasů, hodnocení, odměňování a v neposlední řadě stravování.

OKbase úspěšně využívají české i mezinárodní společnosti v různých oborech činnosti, ale i centrální úřady, ministerstva, města a samosprávné celky. Nezáleží, zda se potřebujete postarat o několik desítek zaměstnanců v jedné lokalitě nebo několik tisícovek v široké pobočkové síti. s každým v našich klientů se snažíme objevit něco nového a přinést to dalším zákazníkům.

V tuto chvíli se o rozvoj systému a poskytování služeb technické podpory se stará více než 70 specialistů na pobočkách v Praze a Brně. Společnost OKsystem může navíc využít potenciál všech téměř 280 zaměstnanců.

Více o OKsystem a dalších produktech na oksystem.cz.

OKsystem.cz

OKsystem a.s.

Zaujala vás OKbase? Chcete se dozvědět více?

Napište nám a my se vám ozveme.

Položky označené *
prosím vyplňte.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte.