MENU

O nás

Dlouhodobé vztahy se zákazníky jsou pro nás prioritou. Systémy, které vyvíjíme, jsou moderní, spolehlivé a bezpečné. Usnadní vám každodenní práci. Počítejte s námi.

OKbase je vlajkovou lodí produktů společnosti OKsystem. Software vyvíjíme už od roku 1990.

Každý zákazník je pro nás jedinečný a zaslouží si mít na své cestě partnera, na kterého se může spolehnout. Se správnými nástroji totiž dokážete dosáhnout všeho, co si stanovíte.

OKsystem logo

Vedle OKbase jsme známí svým školicím centrem pro IT profesionály a vývojem rozsáhlých řešení pro státní správu. Mezi další naše vlastní oceňované produkty patří program pro řízení robotů Checkbot a celá řada systémů a mobilních aplikací na míru, například aplikace ČHMÚ nebo VacayMyWay. Kompletní přehled našich aktivit najdete na webu OKsystem.cz nebo ve výroční zprávě.

OKsystem.cz

Výroční zpráva OKsystem 2024

česká
softwarová společnost
s mezinárodní působností

35
let na trhu

1,1 mld. Kč
roční obrat

4 pobočky
Praha • Brno • Ostrava
New York

500+
zaměstnanců

Historie OKbase

Málokdo má tolik zkušeností na českém trhu s počítáním mezd a českou legislativou jako my.

Začalo to po roce 1990 informačními systémy pro úřady práce. Následoval program OKmzdy pro zpracování mzdové agendy. Pro svoji jednoduchost, stabilitu, efektivitu a příznivou cenu má stále několik set věrných a spokojených zákazníků, od osob samostatně výdělečně činných, přes malé a střední zaměstnavatele až po účetní agentury.

V roce 2008 jsme uvedli na trh systém OKbase, protože bylo potřeba podstatně rozšířit funkce a dát nástroj do ruky i zaměstnancům. Vycházel z programu, který jsme už v OKsystemu několik let sami používali pro evidenci a plánování docházky. Za 15 let provozu a implementace v různých typech společností jsme funkce, technické zázemí i vzhled mnohokrát proměnili. Troufáme si tvrdit, že OKbase je a bude svým rozsahem funkcí a kvalitou služeb špičkou na trhu podobných řešení.

Historie OKbase

Jak roste OKbase

Kdo stojí za OKbase

Aktuálně se o rozvoj systému a poskytování služeb technické podpory stará více než 100 specialistů na pobočkách v Praze, Brně a Ostravě. Společnost OKsystem může navíc využít potenciál všech 500 zaměstnanců.

100+

specialistů k vašim službám

Vývoj

UX/UI

Implementace

Hotline

Obchod

Marketing

Jak hodnotí naši zákazníci službu technické podpory?

Vojtěch Klimeš

Vojtěch Klimeš se už více než 15 let věnuje digitalizaci HR procesů v OKbase. Jako produktový expert pomáhá firmám nahrazovat papírovou administrativu moderními nástroji a ukazuje, jak technologie dokážou zjednodušit personalistiku i mzdové účetnictví.

„Nejvíc paperless dokument je ten, který vůbec nevznikne.“

Vojtěch Klimeš
produktový expert OKbase, OKsystem a.s.

Buďte HR budoucnosti

„S OKbase posunete své HR dopředu, ať s jednotlivými moduly nebo s uceleným řešením zahrnujícím i další integrované aplikace pro zálohy mezd, digitální podpisy, vzdělávání, přístupové systémy a další. Budete mít vše na jednom místě a snadno se zvládnete postarat o personální řízení stovky zaměstnanců v jedné lokalitě i o několik tisícovek lidí po celé republice,“ vysvětluje Vojtěch Klimeš.

„Podpoříme vaše HR procesy a plány být více paperless, nebudete už sami řešit legislativu nebo správnost zpracování mezd. Při rozsáhlosti funkcí OKbase zachováváme příjemné uživatelské prostředí pro HR, vedoucí i zaměstnance, kteří mohou v různých rolích používat systém na počítači i mobilu odkudkoliv a šetřit si vzájemně čas. Směny naplánujete efektivně podle kapacit a s pomocí AI na jedno kliknutí. Zaměstnancům nabídnete mobilní aplikaci s burzou směn a usnadníte tím vedoucím komplikovanou operativu. Zkrátka budete HR budoucnosti,“ uzavírá Vojta.

Zaujala vás OKbase?
Chcete se dozvědět více? Napište nám.

Upřesněte nám, co potřebujete vyřešit. Ozveme se vám zpět.






Informace o zpracování osobních údajů.
Položky označené * prosím vyplňte.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.