Vlastnosti

Personální a mzdový systém OKbase disponuje řadou funkcí, jako je webová samoobsluha či vytváření sestav a přehledů. Veškeré údaje jsou pod přísným dohledem a v souladu s aktuální legislativou.

Samoobslužný portál

Samoobslužný portál

Vaši zaměstnanci výrazně přispívají k urychlování personálních procesů.

Se samoobsluhou snížíte počet administrativních úkonů, odstraníte zbytečné procesy, zkrátka získáte čas pro strategickou práci. Nástěnka upozorňuje na důležité úkoly a události.

  • Docházka
  • Dovolená
  • Personální data
  • Služební cesty
  • Hodnocení
  • Nábor
  • Vzdělávání
  • Stravování
Přístup odkudkoliv/kdykoliv

Přístup odkudkoliv/kdykoliv

I mimo kancelář jste stále ve spojení.

OKbase je přístupná přes webové rozhraní a je plně responsivní. Zobrazení se intuitivně přizpůsobuje mobilním telefonům, tabletům i velkým obrazovkám. Pracovat v OKbase tak můžete odkudkoliv a kdykoliv. Podporujeme nejnovější webové technologie.

Chytré mobily se dávno staly převažujícím komunikačním prostředkem zaměstnanců. Proto jsme navíc vyvinuli samostatné mobilní aplikace, které maximálně usnadňují používání některých funkcí:

  • Terminál OKbase – mobilní terminál pro evidenci příchodů a odchodů využívající lokalizaci pomocí GPS, NFC nebo domovské Wi-Fi sítě
  • Směny OKbase – plánování směn a jejich výměna přes burzu směn s notifikacemi
Práva a role, zabezpečení databáze

Bezpečnost

OKbase je vysoce zabezpečený a stabilní systém s jednoduchou správou. Můžete využít i funkci integrovaného auditu.

  • Interní řízení práv a rolí s využitím ověření uživatele z AD
  • Audit obsahuje údaje o přihlášeném uživateli, IP adrese apod.

Vše funguje nad jednotnou databází. U uživatelů nemusíte nic instalovat a přihlášení probíhá pomocí SSO.

  • Bez instalací na klientech, aktualizuje se pouze aplikační server
  • Zálohuje se jen jedna databáze pro všechny uživatele, moduly i nastavení
Reporty a sestavy

Reporty a sestavy

Jednoduché a rychlé vytváření přehledů a statistik:

  • Mzdových nákladů
  • Fluktuace
  • Pracovní vytíženosti
  • Nákladů na kvalifikaci pracovníků
  • Sezónních trendů
  • Genderové problematiky

Manažerské informace

Rozsáhlý soubor připravených sestav si upravíte podle svých potřeb. Data můžete prezentovat buď formou grafů, nebo interaktivních sestav a pomocí webové samoobsluhy je jednoduše zpřístupnit každému, kdo je právě potřebuje.

Sestavy

Máte k dispozici přes 200 systémových nejpoužívanějších sestav a reportů, které potřebujete pro vaši práci. Sestavy si můžete i částečně parametrizovat.

  • PDF
  • XLS, XLSX
  • DOC, DOCX
  • ODS, ODT
  • tiskové sestavy
  • hromadná korespondence MS Word

iReport

Opensource nástroj, který slouží k vytváření grafických sestav nebo složitých výpočtů a dotazů.

Legislativa

Legislativa

Starosti o legislativu a nové předpisy kompletně přebíráme za vás.. OKbase vždy splňuje platné legislativní předpisy a prochází pravidelnou aktualizací. Když dojde ke změně zákona, zapracováváme úpravy vždy v dostatečném předstihu tak, aby změny nijak neohrozily chod vaší společnosti.

  • Pracovněprávní vztahy
  • Daňové předpisy
  • Pojistné na sociální zabezpečení
  • Důchodové pojištění
  • Zdravotní pojištění
  • Nemocenské pojištění

Pro své zákazníky pravidelně pořádáme semináře o legislativních novinkách (např. daň z příjmu, zaměstnávání cizinců, eNeschopenka a další).

Integrace

Integrace

OKbase bude vaším ekosystémem pro další systémy 3. stran. Konec přepínání z jedné aplikace do druhé. Vy i vaši zaměstnanci se budete přihlašovat na jedno místo, budete mít vše v jednom systému.

Co a jak lze propojit?

  • Přístupové systémy
  • Správa uživatelských identit
  • Kafeterie
  • Zálohy mezd
  • Digitální podpisy
  • Vzdělávání
  • E-learning

S kým vás propojíme?

Přístupové systémy

Správa uživatelských identit

Kafeterie

Kafeterie

Zálohy mezd

Zálohy mezd

Digitální podpisy

Vzdělávání

Vzdělávání

E-learning

Správa a podpora

Správa a podpora

V rámci jednoho poplatku máte přístup ke komplexnímu systému OKbase včetně jeho nastavení, provozu a technické podpory.

Nasazení nových verzí s legislativními změnami nechte na nás.

  • Zázemí profesionálního datacentra
  • Denní zálohy po dobu 14 dní zpětně
  • Důraz na vysokou úroveň zabezpečení a konektivity
  • Neustálý rozvoj systému
  • Možnost individuálních úprav
OKbase Cloud

OKbase Cloud

Zajistíme provoz systému v profesionálním datacentru, kde je postaráno o bezpečnost všech vašich dat včetně jejich každodenní zálohy.

Garantujeme dostupnost aplikace OKbase na vysoké úrovni 99,98 %. V režimu 24/7 monitorujeme systémové prostředky a zatížení serverů, které provozujeme v clusteru.

  • V cloudu, bezpečně a spolehlivě
  • Vše na jednom místě v OKbase (docházka, mzdy, stravování, personalistika, katalog vzdělávání, benefity včetně cafeterie nebo výplaty mezd dříve)
  • Propojené s vaším podnikovým IS, ekonomikou, ERP, projekty, sklady
  • Integrace digitálního podpisu
  • Stále jeden systém – žádná migrace dat ze staré do nové verze
SaaS - Software as a Service

SaaS (Software as a Service)

Vy službu používáte, my se staráme o stálou údržbu a rozvoj.

Platíte jen měsíční paušál, ne implementační poplatek.

Podporujeme i další provozní modely:

  • On premise
  • Outsourcing
  • Hosting

Zaujala vás OKbase?
Chcete se dozvědět více? Napište nám.

Upřesněte nám, co potřebujete vyřešit. Ozveme se vám zpět. Další možností je přihlásit se na jednu z pravidelně pořádaných „Snídaní s OKbase“, kde vám celý systém společně s našimi konzultanty představíme. Termíny najdete tady.






Informace o zpracování osobních údajů.
Položky označené * prosím vyplňte.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.