Docházka poskytuje průběžný přehled o pracovní době zaměstnanců a lze ji velmi snadno schválit a uzavřít. Systém automaticky kontroluje chyby a umožňuje jejich opravu. To vše v souladu s legislativou i vašimi provozními potřebami.
Evidence Plánování nepřítomnosti Plánování směn Evidence práce Docházka v mobilu Docházkový controlling Docházkové terminály
Zaměstnanci i vedoucí mají vždy přehled o aktuálním zůstatku dovolené. Schválená dovolená se automaticky promítne do evidence docházky, případně i do kalendáře (MS Outlook, iCal).
Efektivní plánování směn zaměstnanců a operativní možnost jejich přesouvání a výměn. Aktuální plán směn je k dispozici zaměstnanci i vedoucímu. O všech změnách je zaměstnanec informován v dostatečném předstihu.
Vhodné pro společnosti s projektovým/zakázkovým řízením. Systém umožňuje rozdělit odpracovanou dobu podle projektů nebo zakázek. Jednoduše tak lze přiřadit reálné mzdové náklady k jednotlivým položkám včetně příplatků.
Evidujte docházku zaměstnanců v místech, kde není možné instalovat klasický docházkový terminál (stavba, služební cesta apod.). Docházka může být zaznamenána včetně GPS lokace. V kombinaci s klasickými docházkovými terminály tak získáte komplexní docházková data pro všechny vaše zaměstnance.
Hlídání pravidelných přestávek v souladu se zákoníkem práce.
Rychlý a spolehlivý sběr docházkových dat vašich zaměstnanců. Záznam docházky se ukládá do paměti terminálu, data jsou tak chráněna proti výpadku spojení mezi terminálem a serverem. Na terminálu si navíc můžete zkontrolovat svoji docházku a směnový kalendář.
Napište nám a my se vám ozveme.